ENKELKØB & ABONNEMENT.

Der kan både bestilles enkelkøb og der kan vælges at sætte kasserne i abonnement. Ved abonnement kan der vælges levering hver uge eller hver anden uge.

Ønsker du at opsige dit abonnement, skal det ske mindst en uge før næste leveringsdag. Vi forbeholder os ret til, med 2 ugers varsel, at ændre i abonnementsvilkårene, såsom prisændringer, sortimentsændringer, leveringsbetingelser mm.

 

Efter tryk på Bestil er der indgået en bindende købsaftale imellem FOR EMMA og kunden, der ikke kan ændres online. Er der sket en indtastningsfejl, bedes du kontakte os hurtigst muligt på mail eller telefon (webshop@foremma.dk eller 93852270). Dette skal gøres omgående, så vi kan nå at stoppe ordren inden den bliver ekspederet.

 

PRISER.

Alle priser i webshoppen er i danske kroner, samt inklusiv moms og alle afgifter.

Fragt/forsendelsesgebyr på alle kasser er 89,00 dkk/kasse og tillægges ordren. Man kan til alle kasserne vælge tilkøb fragtfrit, og herved mindskes fragtens andel af det samlede køb.

 

BETALING.

Du kan betale med følgende betalingskort: Dankort, Visa/Dankort, Visa Electron, Maestro og Mastercard.

Pengene trækkes først når varen afsendes fra os.

 

Betaling med Dankort og Visa/Dankort er gebyrfri. Betaler du med et andet betalingskort, opkræver vi et betalingsgebyr.

 

Hvis du tilmelder dig et abonnement, skal du tilføje dine betalingskortoplysninger og der bliver automatisk opkrævet/trukket for dine ugekasser, når de er afsendt fra os.

 

Der kan aldrig trækkes andre beløb, end det du har godkendt ved købet.

 

Dine betalingskortoplysninger bliver opbevaret sikkert og fortroligt hos DIBS A/S, der er certificeret til at håndtere betalingsdata. Oplysningerne behandles SSL-krypteret, så ingen heller ikke FOR EMMA, har adgang til disse kortoplysninger.

 

KVITTERING.

Når du har godkendt din betaling, vil du få en ordrebekræftelse på mail. Din faktura får du fremsendt ved afsendelse af ordren fra os.

Procedure for fornyelse og sletning af kortnummer:
Bliver dit kort lukket, fordi du har fået et nyt eller af anden årsag, vil din betaling ikke kunne gennemføres og dit abonnement vil blive deaktiveret, indtil betalingen kan gennemføres. Fejler en betaling, kontakter vi dig og du får mulighed for at opdatere dine kortoplysninger.

 

LEVERING.

YOYO Global Freight og GLS varetager distributionen af leverancerne fra FOR EMMA. De leverer til hele Danmark undtagen ikke brofaste øer.

Det er ikke nødvendig, at du er hjemme, når leveringen kommer, da vi stiller pakken, der hvor du har angivet ved din bestilling. Hvis der ikke er angivet et sted sættes pakken ved din hoveddør. Chaufføren tager IKKE pakken med tilbage.

PAKKEN AFLEVERES PÅ DET ØNSKEDE LEVERINGSSTED. DETTE ER UDELUKKENDE KUNDENS ANSVAR, OG DER YDES IKKE ERSTATNING FOR EVENTUEL HÆRVÆRK ELLER TYVERI AF PAKKEN.

YOYO Global Freight og GLS leverer dagen efter de har afhentet leverancen hos os. Levering vil ske mellem kl. 8.00-16.00. Et præcist tidspunkt for levering kan vi desværre ikke oplyse, da det kan variere fra uge til uge, afhængig af antallet af leverancer. Det er vigtigt at chaufføren kan komme af med pakken, da vi anbefaler at de friske brød og boller nedfryses, så hurtigt som muligt efter I modtager det. Vi sender det fra os tirsdage, onsdage og torsdage, og dagen efter modtager du det, og straks efter modtagelse anbefaler vi nedfrysning af friske varer.

 

OPGANGE.

Da chaufføren skal kunne komme af med leveringen og tager den IKKE med retur, er det yderst vigtig, at han kan komme ind i opgangen og stille din pakke.

Hvis du vurderer at dette ikke er muligt i leveringstidsrummet kan du tilføje:

  • En anden leveringsadresse, eksempelvis til dit arbejde.
  • En nabo, som chaufføren kan ringe på hos.

Hvis ovennævnte er tilfældet skal det skrives i bemærkninger.

 

Vi frasiger os alt ansvar for skader på produkterne, hvis chaufføren ikke har mulighed for at stille kassen fra FOR EMMA i henhold til ovennævnte.

 

DEADLINE.

Der kan bestilles flere uger frem, bestilling til leveringer den efterfølgende uge kan ske søndag inden kl. 24. Hvis vi har nået max. produktionskapacitet på den enkelte dag, kan denne ikke vælges mere.

 

REKLAMATION OG RETUNERING.

Har du reklamationer, kan vi kontaktes på webshop@foremma.dk eller på telefon 93852270, tirsdag-fredag fra kl. 9.00-16.00.

Reklamationer skal foretages hurtigst muligt efter modtagelse af pakken eller ved manglende levering. Tag gerne billede af en eventuel skade eller mangel, og send det til webshop@foremma.dk, herved har vi mulighed for at se hvad det drejer sig om. Vi svarer altid på reklamationer via mail.

 

Ifølge dansk lovgivning er der ingen fortrydelsesret da der er tale om fødevarer.

 

VIDERESALG.

Produkterne fra webshoppen må ikke købes med henblik på videresalg.

Vi vil kun stå inde for produkternes kvalitet og renhed, når de kommer direkte fra FOR EMMA, da vi producerer under strikse regler for at undgå kontaminering fra glutenholdige produkter.

Hvis man er interesseret i videresalg bedes man i stedet kontakte os på webshop@foremma.dk.

 

 

FORBEHOLD.

Vi tager forbehold for prisændringer, leveringsændringer, forsinkelser og tastefejl.

 

Dejlig dag til jer.

Mvh

FOR EMMA